tirsdag 15. september 2020

Etter mye tenking...

God tirsdagskveld.
Nydelig vær som vi har her sør. I dag var det helt nydelig, og helt vindstille. Det er også meldt fint vær i dagene fremover.

Bilde fra edens, fruens favorittplass i hagen.
Etter mye tenking frem og tilbake kommer jeg til å ta en pause fra bloggen. Etter 4 år og mange mange innlegg er det vanskelig å alltid finne nye temaer å ta opp fra min lille hage.
Jeg takker dere som har fulgt bloggen og gitt tilbakemeldinger. Noe som jeg har satt stor pris på.  Bloggen blir liggende her, og om det kommer nye innlegg vil tiden vise.
Ønsker dere alt godt og ta vare på hverandre.
Hanne-Lise.

11 kommentarer:

  1. Hei!
    Så vakkert det var der, da!
    Leit at du gir deg, men blogging skal jo være noe man har lyst til å gjøre. Håper lysten vender tilbake.
    Takk for følget
    fra Irene

    SvarSlett
  2. Fin hvit Lilje, koselig plass du har i hagen.
    Vil savne bloggen din, men du får ha en fin høst.

    Hilsen Randi

    SvarSlett
  3. Hei Hanne- Lise

    Så nydelig lilje da! Så trist at du gir deg med bloggingen. Jeg håper at du får lyst til å blogge igjen siden.
    Ha det godt!

    SvarSlett
  4. God pause. Man skal have noget på hjerte for at skrive, og forhåbentlig får du det igen.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlett
  5. Hej Hanne-Lise!
    Det var tråkigt, men hoppas att du återvänder.
    Ha det riktigt gott !
    /Marika

    SvarSlett
  6. Forhåbentligt får du lyst til at blogge igen. Men det er klart, at det skal være en glæde at blogge og ikke en byrde. Ha' det godt, og tak fordi du melder ud, at du stopper, i stedet for bare at holde.

    SvarSlett
  7. Hei Hanne-Lise.
    Skjønner deg godt:-) Nyt tiden framover!
    Det blir nok en bloggpause her også. Får håpe du kommer tilbake.
    Ha det godt/Eirin

    SvarSlett
  8. Hei Hanne-Lise

    Tak for rigtig mange gode indlæg, det har været en fornøjelse at følge dig og bloggen:)
    Hyggeligt hvis du får lyst igen!

    Ha en dejlig tid fremover

    SvarSlett
  9. Hei, så trist at du ikke vil blogge mer, men jeg forstår deg også, en må føle at en har noe å skrive fram. Jeg har begynt på instagram, og liker det bedre enn jeg trodde, men liker å blogge også. Ha en fin dag, plutselig er det noe mer du vil fortelle om fra den fine hagen din, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  10. Hei Hanne-Lise!
    Det synes jeg er leit. Det har vært inspirerende å følge deg. Jeg tenker at et tema kan ha mange variasjoner. Håper du får tilbake formidlingslysten. Stor klem! Anne

    SvarSlett
  11. Hej Hanne-Lise - det er en fornøjelse at læse med hos dig og jeg håber du vender tilbage efter en god lang pause.
    Fint at du lige skriver det.
    Klem

    SvarSlett