fredag 17. november 2017

Hagens vakreste syn- Blommig fredag.

God fredag. Ute er det sol og regn om hverandre. Det blåser . Opptil liten storm i kastene. Blommig fredag igjen. Månedens vakreste syn. Ikke så mye å fotografere der ute. Ser at det blir tolket litt forskjellig. Velger bilder fra i dag. Ikke så lett å fotografere i denne vinden.


Nå begynner det å minke på blomstene, men noen er igjen på Astrid Lindgren.


Klatrerose Heidelberg.


Flammentantz.



Lavenderrosene kommer med stadig nye blomster. Det ble mye roser, men det er jo koselig det. Nå er det ventet mye kaldere vær på sørlandet. Ønsker dere en god helg.
Hanne-Lise.

16 kommentarer:

  1. Hei Hanne-Lise. Så flotte roser du fortsatt har. Jeg er imponert over alt som blomstrer så lenge hos deg.
    God helg!

    SvarSlett
  2. Hei Marit. Selv om det har regnet mye, har vi hatt mild temperatur. Vet ikke om det har noe å si. Har ikke hatt så fine roser så sent før. God helg til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  3. Hei Hanne-Lise

    Her fra dybfryseren. kan man ikke andet end imponeres over alt du har blomstrende stadigvæk, Jo jeg tror det milde vejr har haft noget at sige:)

    Ha en dejlig helg

    SvarSlett
  4. Hei Karsten.
    Uff, glad det ikke er meg som har det så kaldt. Med kulde fungerer kroppen min dårligere. Jeg håper jeg kan beholde blomstring litt til. God helg til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  5. Nydelige billeder og motiver.

    SvarSlett
  6. Hei Marie.
    Jeg håper at de blomstrer lenge enda, men nå får vi kaldere vær. God helg til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  7. Har du virkelig så fine roser ennå? Og klematis?
    Det er jo helt utrolig.
    Julerose i blomst også? Jeg trodde den kom veldig tidlig på vårvinteren. Jeg fikk en i våres av svigerdattern min. Hun hadde kjøpt den til jul i fjor. Den har blitt veldig grønn og kraftig utover høsten, men tror ikke den blomstrer før jul.
    Du har nok et langt mildere klima enn her hos oss.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  8. Da er da helt utroligt, så mange flotte roser din novemberhave kan fremvise. Jeg plantede nogle Astrid Lindgren i foråret, og de har bestemt ikke skuffet.

    Hilsen Elna

    SvarSlett
  9. Så mycket fint som fortfarande blommar hos dig. Det ser ju helt fräscht ut också. Fortfarande nya knoppar på din clematis. Vackra bilder också.
    //Helene

    SvarSlett
  10. Hei. Koselig du synes det. Nå er det meldt kaldere, så da spørs det om det blomstrer så mye lengre. God helg til deg.
    Hanne-lise.

    SvarSlett
  11. Hej Hanne-Lise!
    Helt fantastiskt med så fina rosor och klematis i november.
    Trevlig helg!
    Marika

    SvarSlett
  12. Hei Marika.
    Jeg kan ikke huske jeg har hatt så fine roser i november før. God helg til deg.
    Hanne-lise.

    SvarSlett
  13. Så mye fint du har fortsatt. Er det lavender ice den nederste? Ha en fortsatt fin helg, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  14. Hei Ingeborg. Ja, det er lavender ice. Nå er det meldt kaldere vær. Fortsatt god helg til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  15. Hei Hanne-Lise
    Jammen blomster det fint til deg enda. Astrid Lindgrenrosen blomstet her også, til nå. Er spent på hvor mye frost den tåler i år, før den må gi tapt.
    Ha en fin uke:-)

    SvarSlett
  16. Hei Kathrine. Tenk om alle rosene hadde vært så robust som den. Nå er det meldt snø, så da må den nok gi tapt. Fin dag til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett