tirsdag 20. desember 2016

Julens blomster.

Blomster til jul er like fint som hvilken som helst julepynt. Jeg er veldig glad i blomster, også inne. Dere som er innom bloggen, vet at jeg er veldig glad i hvitt. Derfor er det bare hvite blomster her i huset


For meg er azalea juleblomsten.
Også svibler.

Ute er det juleroser.
Her en amaryllis. Det er enda noen dager igjen, så jeg håper den vil blomstre til jul.
Jeg har ingen julestjerne, men her som pynt på juletreet.

Denne julekrybba har fulgt meg i mange år. Vårt minste barnebarn på 4 år er veldig opptatt av den. Spør mye og er veldig opptatt av Jesubarnet i krybben. Han kan si mye rart, og gir oss mang en god latter. Denne gangen var intet unntak. Du mor, hvem klippet navlestrengen på Jesus, da han ble født. Jeg ønsker dere en fin dag.
Hanne-Lise.

2 kommentarer:

  1. Flotte juleblomster i hvitt! Ja, de ungene sier mye rart:) Vi hadde familiemiddag i går, og så har hadde jeg noen epler, appelsiner osv fremme, som jeg har filtet av ull. Plutselig tok åtteåringen opp en banan, men slapp den fort. Nei denne kan jeg ikke spise, for den er muggen:)) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Ja de barna sier mye rart. Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett