tirsdag 22. august 2017

Bloggen 1.år.

God tirsdag. Sola skinner og det er bare fryd og glede. I dag er det 1. år siden jeg startet bloggen. Jeg tenkte frem og tilbake. Det var spennende og litt skummelt for en frue som ikke er helt ung lenger. Hva hadde jeg å bidra med fra min lille hage, tenkte jeg. Barna var veldig gira på at jeg skulle begynne. Hjelp fra barna måtte jeg ha for å komme i gang. Fruen var ikke så bevandret i dataens verden. Etter en litt treg start, og mange telefoner til barna," hva gjør jeg nå," gikk det bedre og bedre. Navnet Fruens flora var det mannen som kom med. Utmerket navn synes fruen. I dette året har jeg lagt 215 innlegg. I alle dager. Responsen fra både inn og utland har vært overveldende. Jeg setter enormt stor pris på tilbakemeldingene fra dere. Bloggen er min dagbok, og fruen ser frem til å skrive om store og små ting som skjer i fruens hage videre. TUSEN TAKK ALLE DER UTE.


Nedover hagegangen. Et yndet objekt i fruens hage. Nå sprer det seg en nydelig duft av liljer og fra den ungarske syrin.

Fruens plass i hagen. Edens.


Uteområdet vi ikke ville vært foruten. Med basseng, hagestue og jacuzzi.

Området helt nederst hvor drivhuset er kommet opp og det blir nyttehage.
Mitt woodland. Bedet opp ved gata. 

Terrassen.

På 1.årsdagen har jeg valgt å vise dere bilder fra de forskjellige rommene i hagen. Da skal fruen ut og kose seg. Det må dere også gjøre. Ønsker dere en fin dag.
Hanne-Lise.

18 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye! Veldig fint med hageblogg som en slags dagbok over hagen:) Da kan en finne tilbake om det er noe en lurer på.
    Og en fin måte å bli litt bedre i databruk for mange også.
    Frodig og fint til deg. Ha en fin tirsdag:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kathrine. Tusen takk. Jeg koser meg veldig med bloggen. Fin dag til deg.
      Hilsen Hanne-Lise.

      Slett
  2. Hei Hanne-Lise. Gratulerer med 1 års dagen til bloggen din! Hyggelig å bli kjent med den :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marit. Koselig du synes det. Tenk 1 år, tiden går fort. Fin dag til deg.
      Hilsen Hanne-Lise.

      Slett
  3. Hej Hanne-Lise!
    Gratulerar till ditt första år, ser fram emot fortsättning. Så trevligt att se översiktsbilder från trädgården, riktigt fint. Här skiner solen, ser ut att göra det hos dig med.
    Ha det gott /Marika

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marika. Tusen takk. Koselig at du vil følge meg videre. Her skinner solen fra klar himmel. Fin dag til deg.
      Hilsen Hanne-Lise.

      Slett
  4. Heia.
    Gratulerer med 1 års dag. Det er utrolig gøy og lærerikt å se tilbake på hagens utvikling - og som du sier - ha en dagbok for hagen. Og selvsagt er det morro når andre kommenterer - uansett hvor "værsyke" bloggpostene er :))
    Ha en fin dag,
    Lena

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lena. Tusen takk. Selvsagt er det moro når andre kommenterer. Jeg prøver alltid å svare. I dag er fruen ikke værsyk. Strålende sol. Fin kveld til deg.
      Hilsen Hanne-Lise.

      Slett
  5. Hei!
    Gratulerer med ett år på bloggen. Flotte bilder du har tatt.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne. Tusen takk. Flott at du likte bildene mine. Fin kveld til deg.
      Hilsen Hanne-Lise.

      Slett
  6. Fine bilder fra hagen din. Og gratulerer så mye med 1 årsdagen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Stein. Tusen Takk. Koselig at du liker bildene mine. Fin kveld til deg.
      Hilsen Hanne-Lise.

      Slett
  7. Til lykke med jubilæet. Det var en god idé at starte en blog og også en god idé at vise forskellige haverum i dag.

    SvarSlett
  8. Hei Marie. Tusen takk. Jeg har ikke angret på at jeg startet bloggen. Som barna sier, da har du noe å holde på med. Fin kveld til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  9. Hei Hanne-Lise

    Det er da også blevet noget af en succes!
    Gode billeder, fin tekst og godt humør, det kan ikke gå helt galt!
    Så tillykke med det:)

    Og ja, navnet er da alletiders - man husker det.

    Ha en dejlig aften

    SvarSlett
  10. Hei Karsten. Jeg synes Fruens Flora passer godt til meg. Koselige ord fra deg som jeg setter stor pris på. Fin kveld til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  11. Hei Hanne-Lise. Gratulerer! Veldig koselig å følge bloggen din. Flotte bilder du legger ut. Du har jo så mange forskjellige vekster og annet spennende. :) Liker godt navnet på bloggen din.
    Ha en god kveld! Hilsen Lisa

    SvarSlett