søndag 17. desember 2017

3.søndag i advent.

God 3. søndag i advent. Et lite livstegn fra meg. Idag har jeg kommet meg ut av sofaen, og stabbet litt rundt på stuegulvet. Så vondt det gjør bare å gå noen få skritt. Har enda en uke til det er jul, og jeg håper at formen skal bli litt bedre, sånn at jeg kan delta litt i julens festivitas. Heldigvis skal vi ikke ha noe selskap hjemme i år. Da har jeg iallefall ikke det å tenke på. Mannen fungerer som sykepleier, og er alt muligmann, mens fruen ligger strak ut. Nå også som fotograf, da bildene i dag er tatt av han.


Litt er det blitt pyntet, mens mye av julepynten blir liggende i kasser.


Utenfor inngangsdøren er det kommet opp noen lyslenker. Jeg har ikke fått pyntet her.


Ønsker dere en fin uke frem mot jul.
Hanne-Lise.

14 kommentarer:

  1. Hei Hanne-Lise

    Alletiders med et livstegn! Det ser du god ud - ikke for overpyntet!

    God bedring og ha en dejlig juleuge

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Karsten. Takk for omtanken. Jeg elsker å pynte, men i år blir det ikke mye. God uke til deg.
      Hanne-Lise.

      Slett
  2. Hei Hanne-Lise:)

    Fine bilder! Jeg liker det litt enkelt utomhus og gjerne naturlig, så det er flott med lys, grønt og god stemning.
    Vet hvordan du har det med ryggen, men så godt du ikke skal ordne til jul. Da ordner det seg:)

    Ha en fortsatt fin førjulstid:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kathrine.
      Vi var heldig med den når det først skulle være så galt. Håper jeg kan bli litt bedre før det er jul. God uke til deg.
      Hanne-Lise.

      Slett
  3. Hei Hanne-Lise.
    Godt å høre et livstegn fra deg. Vond rygg og vond kropp vet jeg dessverre alt for mye om. Flotte bilder!
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marit.
      Må bare gi det litt tid, så er jeg snart på bena igjen. Trasig er det jo. God uke til deg.
      Hanne-Lise.

      Slett
  4. Godt at din mand kan træde til, og du/I ikke må aflyse nogle julearrangementer. I mine øjne har I det rigtig hyggeligt.

    SvarSlett
  5. Hei Marie. Jeg hadde ikke klart meg uten han nå. Får håpe at jeg blir bedre mot jul. God uke til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  6. Hei Hanne-Lise, du er heldig som har en altmulig-mann som til og med ordner bilder til bloggen din. Fint å høre fra deg.
    Krysser alle fingre for at du snart skal merke bedring. Men dette tar sikkert tid.
    Ønsker deg god bedring og håper både du og din gode mann får noen fine dager fram mot jul!
    Hilsen fra Turid

    SvarSlett
  7. Hei Turid. Takk for omtanken. Får håpe at ting går bedre fremover nå. Ikke moro å få en prolaps nå rett før jul. Dette tar tid ja. Må bare være tålmodig. God uke til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  8. Kjedelig å bli liggende før jul, håper det ordner seg for deg sånn at du får feire julen skikkelig. God bedring. Hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  9. Hei Ingeborg.
    Takk for omtanken. Men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med. Må bare bruke tiden. God uke til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  10. Ønsker deg en riktig god jul, Hanne-Lise:)

    SvarSlett