søndag 10. desember 2017

Jeg er her-men ikke i form.

God 2. søndag i advent. Ute snør det og det ligger et lite lag. Forrige lørdag hadde vi bakedag med barnebarna. Da kvelden kom var jeg sliten. Våknet på morgenen og var helt sikker på at det var influensa. Lå under dynen noen dager, og måtte så avsted til lege. Da hadde jeg fått urininfeksjon. Så da var det å begynne med ny pencelinkur. På toppen av alt har jeg fått ny prolaps.Kan nesten ikke bevege meg, og må ha hjelp til nesten alt mulig. Heldigvis skal vi bare sove her i jula. Julaften, 1 og 2 juledag skal vi være borte. Bloggen fremover mot jul blir ikke sånn som jeg hadde tenkt. Jeg håper at jeg skal få inn noen bilder av og til. Får se. Ønsker dere noen flotte uker frem mot jul.
Hanne-Lise.

21 kommentarer:

  1. Huff trist å lese. Bra at du ikke skal ut å gjøre hagearbeid. Så ta det så rolig du kan i Jula så retter det seg. Ha God bedring💕💕

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Bjørg. Takk for omtanken. Det retter seg etter hvert. God uke til deg.
      Hanne-Lise.

      Slett
  2. Åh nej, hvor har du været uheldig. Jeg vil ønske dig rigtig god bedring.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marie. Takk for omtanken. God uke til deg.
      Hanne-Lise.

      Slett
  3. Hei Hanne-Lise. Nei, det er ikke alltid at ting blir som en har tenkt, og du har virkelig vært uheldig. God bedring!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marit. Takk for omtanken. En får bare ta ting som de kommer. God uke til deg.
      Hanne-Lise.

      Slett
  4. Hei Hanne-Lise, så leit at du er blitt dårlig og av flere ulike "greier". Nå må du bare slappe av og gjøre bar det som er bra for deg. Heldig at du ikke skal ha huset fullt av gjester.
    Stell godt med deg selv og kos deg med det du kan eller orker.
    Ønsker deg riktig god bedring.
    Turid

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Turid. Takk for omtanken. Jeg kan nesten ikke le meg. God uke til deg.
      Hanne-Lise.

      Slett
  5. Hei Hanne-Lise

    Ja, denne mørke årstid kan give os alle et eller andet - selv har jeg klaret det nogenlunde dette utilregnelige efterår...
    De skiftende temperaturer, fugtighed og manglen på lys kan ellers få enhver til at være i risikozonen.

    Sygdom må jo tage den tid det tager, men bagefter kommer vi stærkere igen!

    Ha en dejlig ny uge

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Karsten. Ukrutt forgår ikke så lett. God uke til deg.
      Hanne-lise.

      Slett
  6. Så kjipt. Ønsker deg bedre dager fremover nå.Hilsen fruen i Furulunden.

    SvarSlett
  7. Hei Mette. Takk for omtanken din. God uke til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  8. Hej Hanne-Lise!
    Tråkigt att höra att du inte mår bra. Önskar dig god bättring Ta väl vara på dig. /Marika

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for omtanken din Marika. Fin kveld til deg.
      Hanne-Lise.

      Slett
  9. Hei Hanne-Lise
    Så trasig da. Jeg har hatt tre prolapser selv, så dette kjenner jeg meg igjen i. Riktig god bedring til deg:)

    :-)

    SvarSlett
  10. Hei Kathrine. Takk for omtanken din. Fin kveld til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  11. Hei Hanna-Lise!
    Riktig god bedring! Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  12. Takk for omtanken Anne. fin kveld til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  13. Hei Hanne-Lise! Ønsker deg riktig god bedring! Mange hilsener fra Lillian

    SvarSlett
  14. Hei Lillian. Takk for omtanken. Små ting i hverdagen som man ikke tenker over. Må ha hjelp til alt mulig. Ha det godt.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  15. Så kjedelig. Masse god bedring!

    SvarSlett