søndag 2. juli 2023

Velkommen juli....

God søndagskveld.

Været har vært litt av hvert i dag. Skyet og sol om hverandre. Men som det blåser. Så mye at ferjene til og fra Danmark er innstilt. Mye regn har vi fått de siste dagene og det trengte vi. Temperaturen er ikke så mye å skryte av. Vi kan gjerne få litt mere varme igjen.



 Rosen Annapurma. Hvit som sne og med en fantastisk duft.


Rosa Mundi.




Leonardo da vinci.


Hostaen- Maemelade on toast.


Jeg fant ikke navn på denne rosen. Var ny ifjor og den klarte vinteren.


Lykkefund.


Rosene fikk hard medfart i vinter. Schneemitchen har jeg hatt i flere år. I år måtte jeg klippe den helt ned. Så litt grønt i bunnen så jeg lot den stå. Nå har den kommet seg og står her med knopper. Så ikke vær for rask med å kaste ting.


Flamingoene er kommet i bassenget til stor glede for barnebarna.


Rosen Romance.
Ha det godt og ta vare på hverandre.
Hanne-Lise. 

 


 


 

 

 

 

 


 

1 kommentar:

  1. Hei Hanne-Lise
    Flotte roser hos deg. Jeg mistet flere roser etter vinteren, men noen kommer helt nede ved rota. Så en skal gi de litt tid så kan noen komme tilbake. Søte flamingoer.
    Ha det godt.

    SvarSlett