onsdag 26. juli 2023

Sommerblomster på en regnfull dag.

 God onsdag.

Det er litt av noen regnbyger som kommer. Og tordenen sviver rundt. Er ikke begeistret for tordenvær som dere vet. Me kan ikke gjøre noe med det.

Innlegget i dag handler om sommerblomster. Har ikke så mange sorter, men heller flere av samme sort. Bildene er fra i går da vi hadde sol.



Cosmos. Ikke bare hvitt i fruens hage.


Dronning Ingrid og surfina.


I paviljongen henger urner med silwer falls.


Og surfina. Som de vokser.


Afrikas lilje. En av fruens favoritter. Og den står med ni knopper.


Vi har 28 grader i vannet, men i de siste har det vært kaldt på land når vi går opp med den vinden vi har hatt.


Dahlia.


Spanske margeritter og cosmos.


Fugleburet med bacopa.


Brudeslør har jeg mange av. Lettstelt. Trenger bare vann og gjødsel.


Her blir de fine dagene tilbrakt.
Ha det godt og ta vare på hverandre.
Hanne-Lise. 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

4 kommentarer:

  1. Hei Hanne-Lise
    Du har så mange fine hvite blomster. 9 blomster på agapanthus er imponerende. Været er ikke mye å skryte av. I kveld har vi hatt på varmepumpa her, for det er så fuktig og kaldt. Det tordnet her i går, men nå bare regner det. Ha det godt.

    SvarSlett
  2. Du er skikkelig flink på det hvite. Jeg sådde Kosmos i år, var lenge siden jeg hadde hatt dem, men tror det må ha vært en minivariant, de er kanskje 10-15 cm høye. Ha en fortsatt fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  3. Hei!
    Flott Cosmos. Må alltid ha dem, og favoritten min er hvit med lilla kanter. Som vanlig lekre hvite blomster!
    Ha det godt.
    /Irene

    SvarSlett
  4. Hei Hanne-Lise!
    Det blomstrer så fint hos deg med alle dine hvite favoritter. Fint å se du har Kosmos i rosa farger. Jeg elsker dem, behøver ikke så dem , de sår seg selv, bare å flytte de på våren hvis jeg vil ha dem et annet sted.
    Ha fortsatt fin sommer.
    Turid

    SvarSlett