tirsdag 7. juni 2022

I woodlandet.....

God tirsdagskveld.

Da er pinsehelgen over. Et nydelig vær og besøk av barn og barnebarn. Barnebarna badet og koste seg. 

I dag har det regnet. Ikke regnet men en stund bøtta det ned. Da slipper en iallefall å vanne. Foten er bedre. Jeg går med støttebandasje,og prøver å holde meg mest mulig i ro. Ikke lett det der. Bildene idag kommer fra woodlandet som jeg kaller det. Det skal være litt villniss, men litt kontroll må fruen ha. I dag har mannen vært fotograf. Jeg synes han var flink jeg.



Når foten blir litt bedre må jeg ta et skikkelig tak her. Men frodig er det.


Acer som jeg plantet for litt siden klarer seg bra. Det må tynnes litt ut ja.


Inngangen til hagen. Når vi går gjennom carporten ligger bedet på høyre side.


Må snart males igjen ser jeg.






Knopper på orientvalmue.




Blomst på heuchera- alunrot.


Daglilje. 


Det trengs å rydde litt i jungelen min.
Ha det godt og ta vare på hverandre.
Hanne-Lise. 





 

 

 

 

 


 

3 kommentarer:

  1. Hei Hanne-Lise
    Ja, det vokser fort nå når vi har fått både regn og varme. Flotte bilder!
    Ha det godt.

    SvarSlett
  2. Så frodig det er i Woodlandet ditt, ja det gror godt med regn og sol.
    Bra det går bedre med foten din.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Frodige kan vi lide, men den skal sommetider holdes nede.

    SvarSlett