mandag 5. september 2022

Begynnelsen av september.

 God mandagskveld.

Overskyet med litt solgløtt av og til. Regn har vi ikke fått. Nå er det tørt her. Fruen ønsker seg regn så jeg håper vi får det etterhvert.



 Bildene i dag kommer fra bak huset. Dette bedet er finest om våren og forsommeren.
På denne tiden er det ikke så mye som blomstrer her. Mest grønt, men frodig er det.




Phlox. 




Hestemynte- Monarda hybrid squaw.


Denne benken står ved inngangsdøren.


 



Ved trappa står judastreet-Cercis siliqua strum.


Langs muren står krukker med hosta. Litt fra et område i hagen som jeg ikke tar så mange bilder fra på denne tiden.
Ha det godt og ta vare på hverandre.
Hanne-Lise. 

 

 


 

 

 

 


2 kommentarer:

  1. Jeg syns jo det er veldig fint med en grønn hage også, forskjellige grønnfarger, bladformer osv, men litt farger har du jo også. Vi har heller ikke fått regn, vannet alle krukkene på terrassen i helgen, i morgen må jeg ta meg en tur rundt til de andre. Ha en fortsatt fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  2. Så frodig det er hos deg med mange ulike grønnfarger. Her er det også tørt og jeg venter på regn.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett