onsdag 13. juli 2022

Mest roser....

God  onsdagskveld.

For det meste sol og mye vind. I går fikk vi litt regn, men ikke mye. Vi hadde trengt så mye mer. 



Roser. Fruen er glad i roser. Har ca 50 stk. i denne lille hagen. Noen har jeg flere av samme sort. Roser krever litt, men jeg vil ikke unnvære de. 


Rosen Hanne. Måtte ha den på grunn av navnet.


Flere av rosene har jeg ikke navn på. Noen har jeg fått og noen har jeg rotet bort navn på.




Store rosebusker har jeg ikke mange av. Da hagen er liten blir det bare de som slynger seg over en pergola. Flere av rosene står enda med knopper. Kommer bilder etterhvert som de blomstrer.


Ny i år. Bunndekkerose"The Fairy".


Rosen Lavender Dream.




Ha det godt og ta vare på hverandre.
Hanne-Lise. 

 

 

 

 

 

 

 


 

2 kommentarer:

  1. Fine bilder fra din frodige hage, med mange flotte roser.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Hei Hanne-Lise
    Da har du virkelig mange roser på liten plass. Jeg har ikke telt hvor mange roser jeg har, men det er mange her også. Klart at du måtte ha Hanne :)
    Ha det godt.

    SvarSlett