fredag 17. februar 2017

Ikke uten min...

Ikke uten min jacuzzi. Når du er sliten, kroppen verker, er det deilig å kunne ta av lokket og hoppe oppi. Hva skulle jeg gjort uten den har jeg tenkt mange ganger. Temperaturen er 38 grader. Tiden du sitter der er ca 15-20 min. Når du går ut av den, er du nesten som et nytt menneske. Kan sterkt anbefales.





Ikke uten min mann. Hvis jeg ikke hadde hatt han her, ville ikke hagen sett sånn ut som det gjør i dag.  Han snekrer og murer, og er helt med på de mange påfunn fruen finner på. Han tar mange tunge løft som jeg ikke klarer. Man kan si vi er et team.

Ute er det nydelig vær. Sol og 1 pluss. Fruen ville gjerne hatt regn og flere plussgrader, da hadde snøen smeltet fortere. Det går mot varmere tider. Ingenting er bedre enn det. God helg.
Hanne-Lise.








8 kommentarer:

  1. Hei. Kjekt med god hjelpe hagen :)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Hei. Det er kjempekjekt. God helg.

    SvarSlett
  3. Uten mann hadde det blitt mange tunge tak tenker jeg. Det er veldig bra vi har disse mennene, som er med på notene:) Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  4. Hei. Vi hadde ikke klart oss uten. God helg.

    SvarSlett
  5. Så utrolig deilig med jacuzzi i hagen. Mannen min hadde jeg ikke klart meg uten. Verken i hagen eller ellers. ;-)

    SvarSlett
  6. Hei. Deilig med jacuzzi. Mannen er god å ha. Bestandig. God helg til deg.

    SvarSlett
  7. God hjelp i hagen har jeg også - veldig fornøyd! Ufattelig godt med varmt bad. God helg fortsatt!

    SvarSlett
  8. Hei. Det er viktig med god hjelp, selv om vi tror vi klarer alt. Fortsatt god søndag til deg.

    SvarSlett