onsdag 2. november 2016

Det ble tomt.

Da er Edens klargjort for vinteren. Klippet ned og fylt på jord. Mange lar bare bedene være til våren, men jeg må ha det litt ryddig. Jeg fant mange snegler. Godt å få de vekk. Det eneste som er igjen er å legge litt granbar på noen av plantene.


Uglene skal få stå ute i vinter.

Det samme skal madonnaen. 
Det ble tomt ja. 
Dette er en snøballbusk. Fikk en liten stikling av ei venninne. Blir ganske stor etterhvert.
Judastreet skal flyttes til våren. Da vil en se mer av det hvite bedet.
Jeg tror ikke jeg kan lage et innlegg uten å vise gress.
Hun skal også få stå ute i vinter.
Det er ikke så mye som blomstrer nå etter at jeg har fjernet alle sommerblomstene. Men det er stadig nye knopper på rosene som springer ut.

Ha en fin kveld.
Hanne-Lise.

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Du har mange vakre bilder fra hagen din selv om den tømmes. Nå er det rett før det kommer snø her. Er ikke så veldig glad for det.
    God kveld! Anne

    SvarSlett
  2. Ja,den tømmes. De har meldt snø her også, særlig på søndag. Vi får håpe at det ikke blir sånn fremover. Da får vi en lang vinter.

    SvarSlett
  3. Ser flott ut i hagen din selv om den tømmes! Jeg har vært ute i hele dag! Først fikk drivhuset en vask, og så har fått jeg klippet ned en god del i bedene før vinteren kommer. Men, jeg er ikke helt fornøyd ennå, så det blir nok en dag til! Håper ikke det blir noe snø ennå!

    SvarSlett
  4. Ja, det er meldt snø til helgen her. Uff, synes det er tidlig.. Ha en fin kveld.

    SvarSlett