mandag 14. november 2016

Når snøen forsvinn.

Her er det 9 grader og regn. Det er deilig for meg som ikke liker snø. Har vært ute i hagen, og det er ikke noe fint syn. I morgen er det meldt sol og enda varmere, så gjett hvor fruen skal være da. Her regner det og er tåket, så det spørs om vi får se månen ikveld.


Pyntekålen har klart seg så noenlunde.
Det samme har lyngen.
Gresset med regndråper i.
New Dawn står med flere knopper.

Hele snøen har ikke forsvunnet enda.
Visne hortensia blomster.
Eføyen like fin.
Astrid Lindgren fikk seg en trøkk.

Håper bambusen vil klare seg. De var for store til å få inn i hagestua. Her står de med bobleplast rundt.

Ha en fin kveld.
Hanne-Lise.

2 kommentarer:

  1. Hei, godt at snøen forsvinner:) Her er det regn og gråvær, men ikke så surt og kaldt lengre. Hagevær er det ikke da, altfor vått til det. Bambusen klarer seg fint ute om vinteren den, i allefall så langt sør! Jeg plantet bambus rett i plenen når jeg bodde i Møre og Romsdal. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hei. Håper de klarer seg. Her går jeg fra vindu til vindu for å se om jeg kan se månen. Det ser ut som det klarner litt opp. Ha en fin kveld.

    SvarSlett