tirsdag 15. november 2016

For en dag.

Her har det vært 11 grader, og enda varmere i sola. Våryr? Bare nesten. Det har vært en utrolig dag her i Kristiandsand. En skulle ikke tro at for noen dager siden var det snø og kaldt. Jeg har vært ute i hagen i hele dag. Feiet, klipt litt etter all snøen, og kost meg. Jeg fungerer mye bedre når det er litt varmere ute. Da er kroppen ikke så stiv og støl. Kanskje er det derfor jeg ikke liker snø og kulde. Kan vi bare få beholde dette været litt.


Nydelig vær.
Flott lys på høsthimmelen.

Knoppene begynner å springe ut.






En merkelig liten sak. Kjøpte den på Grønsfjord staudegartneri i fjor, men vet ikke navnet.
Det kommer små hvite bær på den.
Står fint enda, men er ikke så rødt som om sommeren.
Da har vi fått den nye bilen. Skoda oktavia stasjonsvogn, og mannen er storfornøyd.

Ønsker dere en fin kveld.
Hanne-Lise.

8 kommentarer:

  1. Herlig med noen flotte dager så sent på året! Det har ikke vært så aller verst her heller i dag. Gratulerer med ny bil, og ha en fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  2. Det var jeg som valgte den røde fargen. Syns den er flott. For en dag det har vært. Ha det godt.

    SvarSlett
  3. Høres deilig ut!
    Skulle gjerne vært en sving eller to til i hagen...
    Her pøser det ned, og skal gå over til snø på kvelden.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.Det er herlig.Håper at vi kan beholde det.

      Slett
  4. Hei!
    Det er fint med høst i november. Vinteren kommer snart allikevel.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg håper vi kan beholde dette været en stund. Koser meg.

      Slett
  5. Den merkelige lille saken ser ut som en kristorn (ilex aquifolium variegata).
    Kan de hvite bærene være små blomsterknopper ?

    SvarSlett
  6. Takk for tipset. Jeg er enig i at det kan se ut som kristorn. Ha en fin dag.

    SvarSlett