søndag 13. mai 2018

Reolen på Eden's.

God søndagskveld.
Våknet i dag tidlig til overskyet vær. Etterhvert klarnet det opp og solen titter frem. Sol og litt dis om hverandre. Men for noen temperaturer. Plassen på edens er liten. Å lage en benk der er det ikke plass til. Litt frem og tilbake. Da ble vi enige om å lage en liten reol.


Her toppen av reolen.
Fra før stod et rundt bord her. Det tok litt mye plass.
Her er reolen. Fruen ble kjempefornøyd, og så ble det mye mer plass. Reolen er festet med jordspyd så den ikke skal kante. Bak deler av reolen kommer elefantgresset opp.
Hvite potteroser. Skal også ha litt sommerblomster, men venter litt.
Glechoma.
Fruen er veldig glad i bokser med skrift på.



Carex comans "Frosted Curls".


Dette er plassen hvor jeg liker meg veldig godt i hagen. Når jeg sitter på benken har jeg det hvite bedet foran meg. Å sitte her om kvelden med lamper med solceller, stearinlys, med kaffi eller et glass vin, det er magisk. Er det rart jeg kaller plassen for Eden. Ønsker dere en fin søndagskveld.
Hanne-Lise.

9 kommentarer:

  1. Hei Hanne-Lise

    Sikken fin og hyggelig plads du har lavet der - Jeg kan godt forstå at du gerne nyder et glas vin der:)

    Ha en dejlig ny uge

    SvarSlett
  2. Hei Karsten.
    Koselig at du synes det. Jeg stortrives der. Fin kveld til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  3. Hei Hanne-Lise

    Så flott benk! Der fikk du plass til mye fin pynt.

    Ha en fin ny uke.

    SvarSlett
  4. Hei Marit.
    Veldig fornøyd med reolen. Koselig du likte den. God uke til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  5. Reolen passer perfekt til placeringen, og problemer med at fylde den har du jo tydeligvis ikke haft.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marie.
      Jeg liker å blande litt ting og blomster sammen. Og så ble det bedre plass. Fin dag til deg.
      Hanne-Lise.

      Slett
  6. Hej Hanne-Lise!
    Förstår att du gärna sitter där och njuter, ser skönt ut. Det blev fint med hyllan.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlett
  7. Hei Marika.
    Jeg kan ikke tenke meg noen bedre plass. Fin dag til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlett
  8. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet promotion

    SvarSlett