fredag 2. september 2016

Småplukk

Da er det kommet en høstasters ved inngangsdøren.
Da er det kommet flere ting på skjermbrettet.

Nictotiana hybrida.Dufter så godt i skumringen

.
Disse kom ei venninne med i går.Koselig

.

Til støtter bruker jeg 3 jernpinner med litt tykt tau.Billig og dekorativt synes jeg.Så kan en ha forskjellige høyder etter som det passer.Her står Astrid Lindgren med flere nye knopper.Herlig.Her ses fruen i vinduet,ivrig etter å fotografere.
Vi skriver 2 sept.,og blomsterbenken er fin enda.

Ha en fin fredag.
Hanne-Lise.

4 kommentarer:

  1. Så fint det blomstrer i blomsterbenken din! Jeg stod og så på en stor høstasters i blomsterhandelen i dag, men det er så vått og grått her at jeg tror jeg venter litt :) Men de er veldig fine! Håper dette regnværet gir seg etterhvert:) Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  2. Hei.Ja det regner her i Kristiandsand også.Fra i morgen har de meldt sol og gode temperaturer,så vi får håpe at de har rett.

    SvarSlett
  3. Gul høstasters? Er du sikker på at det ikke er en krysantemum? Uansett er den utrolig fin! Du har det veldig fint på terrassen. Den cosmosen er fantastisk.

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  4. Hei.Godt at du retter meg.Jeg antok at det var det.Ha en fin fredagskveld.

    SvarSlett