torsdag 13. april 2017

Overblikk....

Blommig fredag.

Overblikk. Dette bildet er tatt fra vinduet i 2 etasje. Her står jeg ofte hvis jeg skal gjøre noe her. Her er det mye som ikke har kommet opp enda, men det kommer. Får et helt annet inntrykk enn når en går her nede.
Nedover hagegangen. På det øverste trappetrinnet sitter jeg mye å skuer nedover. Her har jeg hele oversikten.
Boka mi. Der har jeg oversikten på alt som gjelder hagen her. I morgen har de meldt ganske bra vær, men ikke resten av påsken. Det er meldt minusgrader noen netter. Bare vi ikke får snø. Lurer på åssen det går med plantene. Har gjort en del der ute. Håper det beste. Ønsker dere fortsatt fin påske.
Hanne-Lise.

10 kommentarer:

  1. Hei. Så flott overblikk! Kjekt å kunne se utover ting og planlegge. -2 grader her nå, og det kom faktisk litt snø oppe i åsen her i går kveld. Liker ikke denne kulden.
    Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Viktig med overblikk.Ønsker deg en fin helg.
      Hilsen Hanne-Lise.

      Slett
  2. Flotte udsigter over din have, det er dejligt at kunne følge udviklingen hen over året:-) Det ser godt ud hos dig så du kan med ro i sindet holde dig inde i varmen og nyde påsken.
    Rigtig god påske!

    SvarSlett
  3. Hei. Jeg liker heller ikke at det kommer kulde nå. Ønsker deg også en fin helg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  4. Hei. Ja det er kjekt å kunne se hagen fra høyden når man skal planlegge. Irriterende med denne kulden som er meldt, jeg håpet på at det skulle bli litt varmere, og at kulden skulle slippe taket. Jeg skal så litt grønnsaker på friland, og da må det være frostfritt. Men nå blir det vel ikke lenge til. Ha en fin langfredag

    SvarSlett
  5. Hei. Idag har det vært nydelig her. Men når en ikke er i sola er det iskaldt. Og det er meldt snø... Ønsker deg også en fin langfredag.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  6. Ser veldig fint ut hos deg. Fruktelig kaldt her også. God påske!

    SvarSlett
  7. Ser veldig fint ut hos deg. Fruktelig kaldt her også. God påske!

    SvarSlett
  8. Hei. Idag er det iskaldt. Litt hvitt i luften. Ønsker deg fortsatt en fin påske.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  9. Så fint og ryddig du har det. Gleder meg til å få gjort litt mer her. Venter på litt varmere vær. :)

    SvarSlett